85 medlemmar i Körkortsveteranerna samlades på Alf Almqvists motormuseum i Lidköping där Alf tog emot och berättade om sitt museum. Där fanns det bilar, motorcyklar, traktorer m.m. Under besöket var det även kaffe o fralla hos Trulssons. Sedan åkte vi vidare till Hagavallens idrottsplats på Kållandsö där vi först åt lunch, därefter startade Norerundan med tipsfrågor och observationspunkter. Dagen avslutades vid Marie Kapell som var öppen för besök där fick vi också eftermiddagskaffe och hade prisutdelning för vinnarna i tipsrundan. Förstapriset, en julmiddag arrangerad av Körkortsveteranerna, gick till Kerstin Wiklund. Detta blev en härlig dag med vackert väder och glada medlemmar. Ett stort tack till de medlemmar som arrangerat dagen.